עקב עבודות תחזוקה החנות מושבתת כרגע. נשוב בהקדם. תודה על הבנתכם.

תקלות

מדוע הנורית של ברז ה- Quooker שלי מהבהבת?

אם הנורית של ברז הקוקר מהבהבת במהירות, הדבר מצביע על תקלה. במצב כזה מומלץ לאפס את המיכל. את מיכל Quooker ניתן לאפס על ידי ביצוע השלבים הבאים:

  1. יש לכבות את המיכל על ידי לחיצה על ה-Q האדום בחלק העליון של המיכל.
  2. לנתק את התקע מהשקע.
  3. יש להסיר את התקע מהמכסה האדום מאחור. לאחר 10 שניות, יש להחזיר את התקע למכסה ולהחזיר את התקע השני לשקע. כעת יש ללחוץ על ה-Q האדום כדי להפעיל שוב את המיכל.
  4. כאשר הנורית דולקת ברציפות, יש לבדוק אם מים רותחים יוצאים מהברז לאחר 10 דקות.

אם התקלה עדיין מתרחשת לאחר ניסיון שלישי, ניתן לפנות למחלקת השירות שלנו (קישור ליצירת קשר). יש לוודא שיש ברשותכם את המספר הסידורי של המיכל והברז בהישג יד, ולהסתכל היטב על תדירות ההבהוב של הנורית.

מדוע המים מברז ה-Quooker מפסיקים לרתוח/להעלות אדים?

אם כבר לא יוצאים מים רותחים מהברז של Quooker,  יכולות להיות לכך כמה סיבות:

  1. אספקת המים הרותחים אזלה. עם מיכל PRO3 קיימת אספקה של 3 ליטר והמיכל מחומם מחדש תוך 10 דקות. עם מאגר (+)COMBI יש אספקה של 7 ליטר מים רותחים, מאגר זה מחומם מחדש תוך 20 דקות.
  2. המיכל כבה. כאשר המיכל מופעל, נורה אדומה תהבהב מתחת ל-Q על גבי המכסה. יש להדליק את המיכל על ידי לחיצה על ה-Q האדום בחלק העליון של המיכל.
  3. כבל הברז אינו מחובר למיכל. תחילה יש לכבות את ה-Quooker על ידי לחיצה על ה-Q הגדול ולבדוק שכבל הברז מחובר למיכל. ניתן למצוא את חיבור הכבל בחלק האחורי של המכסה האדום. לאחר מכן יש להפעיל שוב את המיכל על ידי לחיצה על ה-Q  הגדול.
  4. לא מגיע חשמל אל המיכל. יש לבצע בדיקה של אספקת החשמל למיכל: יש לוודא שהתקע מחובר כהלכה לשקע ושהשקע פועל, זאת על ידי חיבור זריז של מכשיר אחר אליו.
  5. נדרשת תחזוקה של המיכל. למידע נוסף ניתן לעיין בדף התחזוקה שלנו.

אם מדובר בסיבה אחרת, יש ליצור קשר עם מחלקת השירות שלנו.

מדוע האור במיכל נדלק ונכבה?

על גבי מיכל Quooker נמצא מתג ההפעלה/כיבוי ועליו נורת LED אדומה. כאשר המערכת נמצאת במצב המתנה, נורית זו תהבהב (תדלק ותכבה באטיות). המשמעות היא שמערכת ה-Quooker  מוכנה לשימוש. אנו מכנים את האור המהבהב הזה "פעימת הלב" של ה-Quooker.  בעת שימוש בברז  Quooker נורית זו תידלק באופן רציף והיא מציינת שהמערכת מרתיחה את המים. מה אם נורת ה- LED האדומה ממשיכה להבהב במהירות ובתדירות גבוהה (פי שניים או פי ארבעה עם הפסקה קצרה ביניהם)? אם כך, זה יכול להצביע על תקלה אפשרית. יש ללחוץ כאן ליצירת קשר.

מדוע יוצאים מברז ה-Quooker שלי רק מים מועטים?

זרימת מים מופחתת עשויה להצביע על צורך בתחזוקה. ייתכן שהבעיה כבר תוקנה על ידי הסרת אבנית ממסנן הברז ומהחסכם. בממוצע, זה צריך להיעשות פעמיים בשנה. להסבר על הסרת אבנית מהחסכם יש ללחוץ כאן. אם מדובר בסיבה אחרת, יש ליצור קשר עם מחלקת השירות שלנו.

מערכת ה-Quooker שלי דולפת, מה לעשות?

אם מערכת ה- Quooker דולפת לפתע ממקום מסוים, אנו ממליצים לכבות את מיכל Quooker באמצעות לחצן ההפעלה/כיבוי. מומלץ לרוקן את המים הרותחים מהמיכל על ידי פתיחת ברז המים הרותחים עד שיוצאים מים קרים (כדאי למתן את החום עם מעט מי שטיפה קרים כדי להימנע מגרימת נזק לכיור). לאחר מכן יש לסגור את שסתום הכניסה. שסתום הכניסה מותקן על צינור המים הקרים (ראו תמונה). לאחר מכן יש ליצור קשר עם מחלקת השירות שלנו.

מדוע מנגנון טבעת ההפעלה לחיצה-לחיצה-סיבוב לא עובד על ברז הקוקר שלי?

עם ברז הפלקס ייתכן שהצינור הגמיש הניתן לשליפה אינו שב למקומו בברז כראוי. יש למשוך את הצינור למטה ככל האפשר (בזהירות) ולאפשר לו לקפוץ לאחור בעדינות. לאחר מכן יש להפעיל שוב את המים הרותחים בשיטת לחיצה-לחיצה-סיבוב. אם מדובר בסיבה אחרת, יש ליצור קשר עם מחלקת השירות שלנו.

.

מה אני יכול לעשות אם ברז הQuooker - מתיז מים?

אחד מאמצעי הזהירות של ברז ה-Quooker  הוא שזרם המים הרותחים אינו חזק במיוחד. בכך מופחת הסיכון לכוויות במידה ניכרת. בעת הפעלה של ברז המים הרותחים, אנו ממליצים לשמור את הכוס או הסיר קרוב ככל האפשר לפיית הברז. הברז ממשיך להתיז? ייתכן והסרת אבנית ממסנן הברז עשויה לעזור. בהתאם לקשיות המים באזורכם, אנו ממליצים לבדוק זאת כל 6 חודשים. למידע נוסף ניתן לצפות בסרטון ההדרכה שלנו. במידה והאמור לעיל לא משפר את המצב או אם נדמה לכם שהברז עדיין מתיז יותר מדי, יש ליצור קשר עם מחלקת השירות שלנו.

למה אין לי אפשרות למתוח את הצינור הגמיש של ברז הפלקס שלי עד הסוף?

המשקולת של ברז הפלקס חייבת להיות מסוגלת לנוע בחופשיות. כאשר הצינור אינו נשלף החוצה, הוא תלוי כ-40 ס"מ מתחת למשטח העבודה. אם למשקולת יש מעט מדי מקום לזוז (מופרעת ע"י ברזי הניל למשל) אז לא ניתן יהיה למשוך החוצה את הצינור הנשלף במלואו.

תפוקת המים מהקיוב אינה מספיקה, מה לעשות?

אם למים המוגזים או הקרים אין זרימה מספקת, ניתן לבצע את השלבים הבאים כדי לשפר את הזרימה:

- לדגמים שנרכשו לפני דצמבר 2021: יש לבדוק שהסננים בקיוב לחוצים פנימה כהלכה. אלו נמצאים בחלקו העליון של הקיוב ויימצאו ע"י פתיחת התריס הלבן. יש ללחוץ בחוזקה על מנשא המסננים עד שנשמעת נקישה ברורה ואז יש לסגור את התריס.

-כמו כן יש לבדוק שמיכל הגז מהודק כראוי. מיכל הגז מהודק כראוי כאשר אין עוד אפשרות להדק אותו (כיוון הסיבוב הוא בכיוון השעון). אפשר להבריג את מיכל הגז ולהקשיב אם נשמע צליל לחישה. אם לא נשמע צליל לחישה, מיכל הגז ריק.

ניתן להזמין מארז מיכלי גז חדש מהחנות המקוונת. אם מדובר בסיבה אחרת, יש ליצור קשר עם מחלקת השירות שלנו.

מיכל ה-Quooker או ברז הקוקר שלי נשארים כבויים, מה עלי לעשות?

ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לתקלה זו. לפני פנייה למחלקת השירות שלנו, יש לבדוק את הנקודות הבאות:

  1. ראשית יש לבדוק שהמיכל מופעל (אור דולק בחלק העליון של המיכל). יש להדליק את המיכל על ידי לחיצה על ה-Q האדום בחלק העליון.
  2. כעת יש לבדוק את אספקת החשמל (חיבור לשקע, פעולת השקע).
  3. לבדוק שתקע הברז מוכנס כהלכה (בחלק האחורי של המכסה האדום של מיכל המים הרותחים).

אם מדובר בסיבה אחרת, יש ליצור קשר עם מחלקת השירות שלנו (קישור ליצירת קשר).