כיצד מתחזקים את הקוקר ?
קל לתחזק את הקוקר. ברוב המקרים, תצטרכו רק להחליף את מסנני הקיוב (מיכל המים הקרים) אחת לשנה ואת מסנן ה- ®HiTAC שבמערכת הקוקר (מיכל מים רותחים) פעם בשלוש שנים. כאן תוכלו לקרוא עוד על איך מתחזקים מערכת קוקר.

ניקוי הברז
ברצוננו להבטיח שהברז שלכם תמיד נשמר במצב הטוב ביותר. מכיוון שכל גימור דורש טיפול מיוחד משלו, התווינו עצות לכל הגימורים השונים.
הדרך הטובה ביותר לנקות את הברז היא על ידי שימוש במטלית לחה שנטבלה במים חמימים, ללא כל חומרי ניקוי ואז לנגב את הברז. ייבוש הברז אחרי השימוש יימנע היווצרות של כתמי אבנית.
אנו ממליצים להימנע משימוש בכריות קרצוף וחומרי ניקוי אחרים (למשל חומרי ניקוי נגד אבנית, חומרים קשים וחומץ).
לברזים בגימור נחושת פטינה (בלבד) ניתן לספק הגנה נוספת ע"י מריחת שכבה דקה של שעוות דבורים באמצעות מטלית רכה אחת ל- 3-6 חודשים
הסרת אבנית מהחסכם
אנו ממליצים להסיר אבנית מהחסכם שעל קצה הפיה באופן קבוע, בהתאם לקשיות המים באזורכם. על מנת להסיר אבנית מהחסכם, יש להתיר את הפיה של הברז, להוציא את החסכם ולטבול אותו בתמיסה של מים וחומץ למשך זמן מה. פעולה זו תמנע חסימה וריסוס לא סדיר של זרם המים מהברז.
שירות
החלפת המסנן של הקיוב מתבצעת אחת לשנה. בצורה פשוטה ונוחה. יש להזמין מסנן חדש דרך החנות המקוונת או דרך יצירת קשר עם מח' השירות שלנו. החלפה תתבצע בצורה עצמאית או ע"י טכנאי חברה מוסמך בתשלום.
אם אתם מתגוררים באזור ללא אבנית, מומלץ להחליף את מסנן ה- ®HiTAC פעם בשלוש שנים. יש להזמין שירות מאחד מהטכנאים המנוסים שלנו עבור זאת.
אם אתם מתגוררים באזור עם מים קשים, אבנית תצטבר בתחתית המיכל ויהיה עליכם לנקות אותה פעם בשלוש שנים בערך. תלוי בשימוש ובאיכות המים באזורכם. מומלץ להתקין מערכת סינון להורדת אבנית על מנת להאריך את פרק הזמן לטיפול. אסור שהמערכת תוריד את רמת החומציות של המים.
ניתן להגיש בקשת שירות על ידי מילוי טופס יצירת הקשר. ניצור עימכם קשר תוך 2-3 ימי עבודה. לעניינים דחופים, יש להתקשר לטלפון 04-6279558.
הזמנת חלקי חילוף
ניתן להזמין חלקי חילוף ישירות ממחלקת השירות שלנו ב-service@quooker.co.il או להתקשר ל-04-6279558. כשאתם יוצרים עימנו קשר, אנא ציינו את המספר הסידורי של מכשיר הקוקר שלכם הנמצא בצד של המיכל ליד החלק העליון.