שירות קוקר

תשובה מהירה לשאלתכם?

בעיה עם הקוקר שלכם? אנו מצטערים לשמוע. אלו לא חדשות טובות, אבל לא כל כך גרועות כמו שאתם חושבים, כי אתם יכולים לפתור את רוב הבעיות בעצמכם תוך מספר דקות בלבד.

היכנסו אל "שאלות נפוצות" וחפשו נושא המתאים לפנייתכם.

שאלות נפוצות

הרשמה ואחריות

הורדות

החזרות

צרו קשר

שאלות נפוצות

לפני רכישת קוקר, מהן דרישות התשתית הנדרשות?

ניתן להכניס קוקר למטבחים חדשים וגם למטבחים קיימים. כדי להתקין קוקר, כל מה שנדרש הוא מקום למיכל ....

היכן אוכל להזמין חלפים?

ניתן להזמין חלפים ישירות ממחלקת השירות שלנו. כשתפנו אלינו, אנא ספקו את המספר הסידורי של הקוקר שלכם הממוקם בצד המיכל ליד החלק העליון.

מי מבצע את התקנת מערכת קוקר?

את מערכת הקוקר מוסמך להתקין טכנאי קוקר בלבד וזאת לצורך החלת האחריות למוצר.

כללי
פתרון בעיות
התקנה
תחזוקה
קיוב
שימוש

אחריות

הקוקר מגיע עם אחריות סטנדרטית לשנתיים. רשמו את הקוקר שלכם כדי ליהנות מאחריות זו, אך גם כדי לעזור לנו ביעילות רבה יותר.


טופס יצירת קשר

לא הצלחתם למצוא את הפיתרון? אם כך צרו איתנו קשר. מלאו את טופס יצירת הקשר ונטפל בפנייתכם בהקדם האפשרי. אנו נעשה כל שביכולתנו לעזור לכם!

החזרות

כיצד להחזיר מיכלי CO2 ריקים

יש להחזיר את מיכלי ה- CO2 הריקים המשומשים במארזים של ארבע יחידות בלבד. משלוחי החזרה של מיכל ריק אחד בלבד לא יתקבלו ולא יעובדו על ידי קוקר. תווית החזרה תשלח אליכם לדוא"ל לאחר תיאום משלוח מארז חדש של 4 מיכלים CO2 מלאים.

כיצד להחזיר פריטי שירות או אביזרים אחרים

הזמנתם פריט או אביזר ואינכם מרוצים מהרכישה שלכם? או שקיבלם את הפריט הלא נכון? קראו מהן הדרכים להחזרת ההזמנה שלכם בכפוף לתקנון האתר.

לא מצאתם את התשובה עדיין?

שלחו לנו דוא"ל: info@quooker.co.il

טופס יצירת קשר: יצירת קשר

התקשרו אל שירות הלקוחות שלנו

מחלקת השירות שלנו זמינה בין השעות 09:00-16:00

בטלפון 04-6279558


בקרו באולם התצוגה שלנו

 בקרו באולם התצוגה שלנו -

ביקור בתיאום מראש בהתאם להנחיות 

רחוב רותם המדבר 2

פארק עסקים דרומי, קיסריה

באולם התצוגה של גומא

שעות פתיחה 09:00-17:00

יש לתאם ביקור מראש 

Bezoekadres

Staalstraat

1 2984 AJ Ridderkerk

עדיין לא מצאתם את הפתרון?

השתמשו בכלי השירות העצמי שלנו לפתרון בעיות.

האם ראיתם כבר את השאלות הנפוצות שלנו?

צרו איתנו קשר