שאלות נפוצות

הרשמה ואחריות

סרטוני הדרכה

הורדות

יצירת קשר

תחזוקה

מערכת קוקר אינה דורשת תחזוקה מונעת. עם זאת, אם אתם גרים באזור עם מים קשים, מערכת קוקר תדרוש תשומת לב מסוימת במהלך חייה.

בעת הגעת טכנאי חברה לביצוע החלפת הסנן במע' המים הרותחים (מבוצע אחת ל- 3 שנים), הטכנאי יסיר אבנית במידה וזו הצטברה על גוף החימום.


אחריות

קוקר מגיע עם אחריות סטנדרטית לשנתיים. רשמו את הקוקר שלכם על מנת ליהנות מאחריות זו, אך גם כדי לאפשר לנו לעזור לכם בצורה יעילה יותר. ציינו את המספר הסידורי שעל המוצר וסוג הברז שלכם, ונוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר!

יצירת קשר

בעקבות מצב הלחימה, שעות הפעילות של שירות הלקוחות הצטמצמו.

מלאו את טופס יצירת הקשר שלנו ונשוב אליכם בהקדם האפשרי. תודה על ההבנה.


עדיין לא מצאתם את הפתרון? מוזמנים לפנות אלינו

שלחו לנו דוא"ל: service@quooker.co.il

צרו קשר טלפוני: 

מחלקת השירות שלנו זמינה בין השעות 09:00-13:00 בימי א'-ה'

בטלפון 04-6279558, שלוחה 2

או בנייד 052-5281423 להודעות וואטסאפ בלבד


בקרו אותנו

רחוב רותם המדבר 2, פארק עסקים דרומי, קיסריה (באולם התצוגה של גומא)

שעות פתיחה 09:00-14:00 בימים א'-ה'

מומלץ לתאם ביקור מראש 

Contact opnemen

Vul het juiste contactformulier in voor een snelle afhandeling van jouw vraag.

Can't figure it out?

Have you already looked among the frequently asked questions?

Do you prefer to get in touch with one of our staff members?